Cu o gamă largă de genuri muzicale și echipamente de top, ne asigurăm că fiecare moment devine memorabil.
Primul pas este reprezentat de contactul telefonic, urmat de stabilirea unei întâlniri în cadrul locației unde evenimentul va avea loc, pentru discuții în detaliu legate de tematica evenimentului și pentru punerea la punct a detaliilor tehnice.
La fața locului se identifică o variantă de pachet de sonorizare adaptat evenimentului și se stabilește amplasamentul echipamentelor în sală, în funcție de dorința clientilor și de spațiul efectiv aflat la dispoziție.
Simplu. Concretizarea colaborării și rezervarea definitivă a unei date, se realizează prin semnarea unui contract de prestări de servicii și prin achitarea unui avans aferent rezervării. Din acel moment, data rezervată este blocată în agendă.
Avansul solicitat la momentul semnării contractului este de minim 200 de lei si maxim 500 de lei. Restul sumei de plată din contract se achită la finalul evenimentului.
Nu există alte costuri suplimentare. Serviciile DJ-ului, transportul și montajul în locație al echipamentelor, sunt incluse in tariful afișat al pachetelor prezentate și contractate pentru evenimente organizate în Bucuresti. Pentru deplasări în afara localității, se va percepe un tarif de 2 LEI / km.
DIFUZĂM ORICE GEN MUZICAL VĂ DORIȚI !!! În cadrul petrecerilor sonorizate, difuzăm toate genurile și ritmurile muzicale dorite de către clienții noștri și invitații lor, fără nici o excepție și fără vreo discriminare.
AI Website Maker